29 Ekim 2010 Cuma

şampiyonlar ligi finali Gordion.

Gordion yani eski serverım 2. şampiyonlar ligi finalinide geride bıraktı. Bu kez kazanan Game Over oldu. Fakat Twilight ' a acımadım desem yeridir. Nerdeyse 2 seneye yakın zamandır oyunda olup bu işi ne kadar sonradan da öğrenseler yinede bir ışık beklerdim. İlk maçın galibi onlardı ne kadar Quzu destekli bir şampiyonluk alsalarda sonuç önemliydi. Twilight eski dostlarım olsada açıklıkla söylemeliyim berbat bir politika anlayışları var. berbat farklı bir bakış açısı olabilir... Düzeltiyorum Çirkin bir Politika anlayışları var. Maçlardan önce transfer yapmak. İnsanların karakterlerinin ne olduğunu bilerek çıkar uğruna birliğe dahil etmek.. ve dahası. Bu yolun artık sonuna doğru gelindiğinin farkında değiller. Işık tarafındaki bitmek bilmez drop savaşı. Ks olayları onları bu yöne sürüklüyor. Sonuç olarak maça dönecek olursak . Canlı yanında izledim. Berbat kadro nasıl kurulur sorusu yanıtlanmış oldu. Ve bu kadro Game Over birliğinin ekmeğine yağ sürdü. Game Over hakkında çok iyi duygular beslemediğimi yakınlarım ve yazılarımı okuyanlar bilir. Fakat muazzam bir zafer kazanıldı. Ama bu kesinlikle Twilight birliğinin yeteneksizliği ile alakalı. Fikrim budur. "Twilight birliği başkanı Wall a sevgilerimi göndererek fazla ukalalık kendisinin sonu olacaktır." Diyorum. Her şeyin sadece bir hakimi olamaz. Ki oyunu henüz 1 sene önce oynamaya başlayan biri için hiç olamaz. Bugüne kadar şansı yanındaydı. Şimdi ise şansıda yok... Şimdi oturup düşündüğünde oyun tarihimizde bize yaptıklarını gözünün önünden geçtiğini adım gibi biliyorum. O birliği kuranda bizlerdik. Ve hazır düzenleri yöneterek başarılı olduğunu sanmasını sağladık. Ama üzülüyorum umarım bu kez gerçekten bırakıp gider. ona yakışan budur.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder