7 Ekim 2010 Perşembe

yine yeni yeniden..

Herkese Merhaba;

Babylon tr server light side da oyuna başladık. "ışık tarafı içimizi yine baydı" kasmaya devam ederken bazı insan ve kişilerle tanışma fırsatımız oldu. Çoğu insanın bizi tanıdığını görünce lvl bakımında yükselme gereksinimimiz dahada yükseldi. İlk başta yola ben, CHE (game over guild master) , asilbey (game over' dan savascı) easilyafated ( babylon da tanıştıgımız bir arkadaş. çok karakterli biri) Balance ( game over' dan dostumuz) şeklinde cıktık. fakat sonrasında ışık tarafındaki yükselişimiz bizi bunaltmaya başladı ve daha çok işi uzatmadan dark side' a kendimizi transfer ettik.
Şu anda ben , che ve poeta (easilyafated) AVANGERS birliğindeyiz. birlikte işler güzel yürüyor. Haru kesim hazırlıkları yapıyorlar. bizde bu sürete kendilerine destek olacağız.
Dark side' da bir birlik açıp bölünme yaratmak istemedik. Zarten AVANGERS gerekli yapılandırmayı sağlamış ve Dark side'a gayet güzel hizmet vermiş. Yeni bir birlik yeni düzen yeni arkadaşlıklar kuruyoruz. Umarım herşey yolunda olur.
Bu arada zamanında bizi yarı yolda bırakıp giden Asilbey geri döndü ve avcı kasyor. Kendisinden kesinlikle sorumlu değilim. Beni bırakıp giden insanı bende bıraktım.

...::: gün itibari ile lvl 50 :::...

Aslında bizim gibi oyun oynayan insanlar için hangi class ı yönettiğimiz çok mühim değildir. Oynanan charın gereksinimlerini iyi bilip yapılandırmasını düzgün yapabildiğimizi düşünüyorum.
Dark side geçişinde Kahin oynama kararı aldım. Uzak olmadığım bir class ve keyif aldıgım bir karakterdir. Full bil kahinim yükselişte. Çok can yakacağa benziyor.


...::: Lapis yapılandırması :::...

armor hariç

v3 bil sv 4 bil sv5 bil sv5 müdafa

yapılandırması yaptım. Silah için sadece sv5 bil sv4 bil v3 bil yapılandırmasıyla 58 bil gördüm. kalan 2 slottan birine ateş diğerine şimşek yapılandırması yaptım. Can alıcı bir silah oldu. Goddess item a kadar işimi rahatlıkla görecektir. Bu arada mudafa yapılandırmasını sadece lapise yıktım. Kesinlikle tek yemeyecek bir chardır. Aslına bakarsanız yatma ihtimali 58+ da çok zor.

gelişmeleri aktarmaya devam edeceğim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder