24 Ekim 2010 Pazar

i lv u lapisia

Keyfim yerinde bütün gece çok sağlam kastık ve 56 olmak üzereyim. Hafta sonu %10 + lapis yerleştirmi vardı. Tabiki BUZ' da bundan nasibini aldı.. Eldivenimdeki dual lerden birini söküp yerine sv5 müdafa yerleştirdim botun boş deligine sv5 müdafa ayrıca zırhımada eksik dualleri oturttum. Böylece istediğim yapılandırmayı elde etmiş oluyorum. statlarım tam kıvamına ulaştı. şimşek basılı hancerimide +1 yaptım. kısa zamanda agırlıklı olarak kullandığım bu hanceri +5 üzerine taşımam lazım. Aslında çılgınlık burada başlıyor. damage arttıkça manyaklaşıyoruz ve upgrade e devam ediyoruz. Bu durum evrenseldir tüm MMORPG lerde aynısı yaşanıyor zaten oyunların istediğide bu... " geliştir, güçlen, para harca" düzenin ne olduğunu herkes bilsede keyfimizden vazgeçmememiz bizi gerçek oyuncular yapıyor zamanla. Bir gerçek varsa şudur ki. BUZ gerçekten iyi bir char olma yolunda. Ve gelişimi için her yaptığım atılım+yatırım beni ona daha çok bağlıyor. sonra ki yazımda yol arkadaşım CHE'nin yani TORMENTA' nın Babylon serüvenimiz ile ilgili düşünceleri ve SS lerine yer vermeyi planlıyorum kabul ederse..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder