1 Kasım 2010 Pazartesi

lvl 57 ve pwp

Pwp pwp olalı görmedi böyle sıkıntı. Arkadaşlar ben kahin class ı yönetiyorum fakat son günlerde nedense kendimi savaşçı sanmaya başladım "kutsamayı unutmak, iç huzur atmamak" tabi bunlar işin cabası. Kendi kendime oturup soruyorum ışık tarafında neler oluyor diye. ep4 gelmesiyle pwp nin kazandığı canlılık ortada Babylon için umarım daha iyisi olur çünkü onca lapisi boşa basmış olmak istemem açıkcası. 54+ 3 savaşçıdan aynı anda şarz yedikten sonra ayakta kalan ve yaşam desteğini açıp 3 ünü birden kesen ayrıca rahiplerini kesen ve üzerine tanklarını kesen bir kahin var karşınızda. Evet açıkcası buna bende şaşırıyorum fakat ne vursam boş gitmiyor ve yüksek damage görüyorum. Açıkcası bu benim ruhumu okşarken ışık içinde üzülmemi sağlıyor. Nedeni ise bende her oyuncu gibi sağlam düşman, sağlam pwp ve en nihayetinde eğlence istiyorum. Tabiki ölümsüz değilim ama " SİLİCİ " Atılan bir kahin olmanın haklı gururunu yaşıyorum. 60 olmama 3 lvl kala yaptığım planı daha sonra paylaşacağım. Bu arada sorup durdugunuz ss leri her gün unutuyorum. Bu gece ekran görüntüleri ile charımın fotolarını paylaşacağım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder