18 Nisan 2010 Pazar

-BUZ- 60 oluyor -2-

Son günlerde yaşanan olaylar ve guildi terk edişimin ardından, lvl alma işini biraz aksatmış bulunmaktayım. Bu bağlamda da planın çok fazla dışında seyrediyorum. Bu sabah kasma imkanı buldum rahat rahat biraz kastım. Bir iki saldırı atlattım ışıklar saolsun.. nesye ki slotta kasan hala bendim. Gelen giden şimdilik yok tp %16 oldu bu hafta gece calısacagım icin gündüzleri rahat bir biçimde kasabileceğim. Aslında çok zor olmayacak lvl almam ama yinede zamansızlık tek problemim. Ayrıca setimide düzenlemem gerekiyor. Şu an yetersiz kalıyorum. Pve için her şey uygun olsada sv 5 eksikliğim boss larda ve pvp de kendini hissettirmeye başladı. Lvl ım gibi vuramıyorum. O yuzden akılcıl davranmam gerekiyor. Şimdi karamsarlığını yaşadığım ve sıkıştığım nokta; önce lvl ı alıp sete öylemi başlasam ? ve ya önce seti tamamlıyıp lvl a öylemi devam etsem? Lvl a ağırlık vermem akılcıl olucak çünkü tp kazanım item ları bitmek üzere. Sonuçta lvl ı alıp 2 hafta lapis farmladıktan sonra setimi çok rahat yapabilecegim.. umarım düşündüğüm gibi olur. Bunun dışında bir tp stone daha satın almak istemiyorum. Gerçek olan ve içimden gelen gerekçede aslında bu. Ve kasmaktan gerçekten yoruldum. Ayrıca 60 olduğumda sv 5 kasmaya gidicek kahin de bulmam lazım. Sonuçta herkes lvl almak ister. Bir diğer yöntem. Online süremi uzatıp bu işlerin hepsini aynı anda yapabilme ihtimalim. Yanızken lvl almaya çalışıp, Bir kahin bulduğumda sv5 te farmlayabilirim. Gelişmeleri bende merakla bekliyorum...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder